Posted in Իմ գրադարան

Ուսումնական ամառ. ընթերցանության ֆլեշմոբ

Հարցեր, որոնց պետք է անդրադառնալ գիրքը կարդալիս

Ո՞վ է գրքի հեղինակը (գտնել համացանցից տեղեկություններ նրա մասին, էլ ի՞նչ գրքեր է գրել):

Գրել է Հանս Քրիստիան Անդրսենը: նա ծնվել է 1805 թվականի ապրիլի 2-ին Ֆյուն կղզում գտնվող Օդենսե քաղաքում։ Նա գրել է բազմաթիվ վեպեր, թատերգություններ, բանաստեղծություններ: Նա գրել է հեքիաթներ 125 լեզուներով:

Ո՞վ էր գրքի հերոսը, ինչպիսի՞ն էր նա:

Իմ գրքի հերոսը զինվոր էր, նա անշնորհակալ էր։

Գրքից դուրս գրիր մեկ էջի սահմանում քեզ դուր եկած հատվածը, հիմնավորիր, թե ինչու ես ընտրել հենց այդ հատվածը:

– Այ քեզ բան,– ասեց զինվորը,– Դուրս է գալիս, որ սա շատ հետաքրքիր հրահան է. հիմա ես կարող եմ ստանալ ամեն բան, ինչ-որ կամենամ։

Ի՞նչ սովորեցիր այս գրքից:

Ես սովորեցի որ եթե քեզ լավություն են անում, դու պետք է շնորհակալ լինես։

Գիրքը քեզ դո՞ւր եկավ, ինչպե՞ս կներկայացնես այս գիրքը, որ քո ընկերներն էլ ցանկանան այն կարդալ:

Հետաքրքիր գիրք էր, ես խորուրդ եմ տալիս կարդալ։

Առաջարկիր գիրք, որի մասին լսել ես, բայց մեր ընթերցասրահում չկա:

Առաջարկում եմ կարդալ <<Հարի Փոթերը>>, շատ հետաքրքիր գիրք է

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *